محتوای متنی

image text content

متن به معنی ترکیب واژگان و ایجاد یک پیام و انتقال آن به مخاطب هدف می باشد. محتوای متنی به محتوایی گفته می شود که با هدف افزایش آگاهی مخاطبان از برند مورد نظر و محصولات یا خدمات آن، در بسترهای گوناگونی تولید و منتشر می شود. محتوای متنی همواره بیشترین سطح اعتماد مخاطبان را جذب می نماید. از انواع محتوای متنی می توان به مقالات سایت، خبرنامه، ایمیل، محتوای شبکه های اجتماعی، ترجمه و رپورتاژ اشاره کرد.

محتوای تصویری

image content

تصویر در فرآیند بازاریابی محتوا تاثیر چشم گیری دارد و ازین رو متخصصان می کوشند در حین تولید محتوا تا حد ممکن از قابلیت های تصویر بهره برده و محتوای خود را با تصاویر مرتبط و اثربخش تکمیل نمایند.  چنانچه تصاویری که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با متن نوشته ارتباط کامل دارند وارد محتوای مورد نظر شوند افراد نیز تمایل بیشتری به خواندن مطلب نشان می دهند . از تاثیر گذارترین انواع محتوای تصویری می توان به اینفوگرافیک ها اشاره کرد. 

محتوای صوتی

image audio content

با کمک فایل های صوتی می توان مفهوم را خیلی زود در قالب مورد نظر به گوش مخاطبان رساند. صوت و انواع جلوه های صوتی در بازاریابی محتوا می تواند تاثیر مضاعفی نسبت به محتوای متنی داشته باشد . محتواهای صوتی یا پادکست ها مشکل ضعیف شدن چشمان بر اثر مطالعه یا دیدن را نیز برطرف کرده اند و کافی است فقط گوش کرده و حتی در صورت نیاز چشمان خود را نیز ببندید . از این حیث بر انواع محتوا ی متنی تصویری و ویدیویی برتری دارد.

محتوای ویدیویی

image video content

ذهن انسان تصاویر را خیلی راحت تر از متن پردازش می کند. بدین ترتیب می توانیم نتیجه بگیریم که هر روز به تعداد افرادی که علاقمند به ویدیو هستند اضافه می شود. یکی از جدیدترین روش های بازاریابی اینترنتی، ویدیو مارکتینگ است که در آن کلیپ های ویدیویی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. بطوری که میزان تاثیر ویدیو مارکتینگ بر سئوی سایت چندین برابر محتوای متنی و نوشتاری است. از انواع آن می توان به ویدیوهای تبلیغاتی، علمی، آموزشی و سخنرانی اشاره کرد. 

فرم ثبت سفارش تولید محتوا