ترسیم پرچم ژاپن با فتوشاپ

  • از
اموزش فتوشاپ

در این آموزش نحوه ترسیم و طراحی پرچم ژاپن با ابزار فتوشاپ را دنبال می کنیم .
برای این منظور ابتدا نرم افزار فتوشاپ را باز کرده از قسمت فایل گزینه new را انتخاب می کنیم. سپس در قسمت width , hight  اعدا متناسب با اندازه تخمینی یک پرچم را به پیکسل یا سانتیمتر وارد می کنیم .

به عنوان مثال ما اعداد 1600 پیکسل را برای عرض و 1000 پیکسل را برای ارتفاع وارد می کنیم. سپس بر روی گزینه  ok کلیک کرده و صفحه باز شده جدید خود را خواهیم داشت.

سپس از قسمت ناحیه انتخاب ابزار selection را از نوار کناری ابزارک ها  با راست کلیک انتخاب کرده و بر روی شکل دایره کلیک میکنیم. سپس دقت می کنیم دایره ای را با شعاع مساوی در مرکز صفحه مستطیلی شکل خود رسم کنیم .

سپس از آخرین قسمت نوار ابزار کناری بر روی دو مربع تعیین رنگ کلیک کرده و رنگ پیش زمینه (مربع جلویی) را به رنگ قرمز انتخاب می کنیم. پس از آن از قسمت دوم نوار ابزار کناری بر روی سطل رنگ (paint bucket)راست کلیک کرده و بر روی گزینه میانی کلیک می نماییم.

حال کافیست با کلیک کردن در قسمت دایره ای ناحیه انتخاب به چیزی که می خواهیم دست یابیم. پس از آن با یک کلیک بر ناحیه انتخاب و کلیک بر روی طراحی، تصویر ما آماده ذخیره شدن می باشد.

اینک کافیست از منوی file و قسمت save as آنرا با فرمت jpeg  یا png ذخیره کنیم تا لذت اولین طراحی خود بافتوشاپ و نیز ترسیم  پرچم ژاپن  را تجربه کرده باشیم.

READ  زبان های برنامه نویسی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.