نرم افزارهای مدیریت پروژه

  • از
تصویر نرم افزارهای مدیریت پروژه

نرم افزار مدیریت پروژه (PMS) ظرفیت کمک به برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت ابزارهای منابع و توسعه برآورد منابع را دارد. بسته به پیچیدگی نرم افزار، می تواند برآورد و برنامه ریزی، کنترل هزینه و مدیریت بودجه، تخصیص منابع، نرم افزار همکاری، ارتباطات، تصمیم گیری، مدیریت کیفیت، مدیریت زمان و اسناد یا سیستم های مدیریتی را مدیریت کند. تعداد زیادی نرم افزار مدیریت پروژه مبتنی بر رایانه و مرورگر و محصولات و خدمات نرم افزار مدیریت قرارداد در دسترس هستند.

نرم افزارهای مدیریت پروژه BMS در انواع دسکتاپ، تحت وب، سیار، تک کاربره، شخصی، مبتنی بر همکاری و دیداری وجود دارند که در اینجا به ذکر برخی از نرم افزار های مدیریت پروژه آنلاین که دارای امکانات رایگانی نیز هستند می پردازیم:

تسکولو

فرقی ندارد مسئول یک پروژه بزرگ یا کوچک باشید، مدیر یک شرکت با بیش از هزاران کارمند یا یک فریلنسر، با تسکولو پروژه‌های خود را سریع‌تر جلو می‌برید.  تسکولو با داشتن صفحه‌ مدیریت کار و انواع گزارش‌گیری‌ها نگاهی همه جانبه به پروژه‌های مختلف دارد. به راحتی تمام پروژه‌های خود را در یک مکان سازماندهی کنید. با تسکولو دیگر لازم نیست در کنار ابزار مدیریت پروژه، ابزارهای متفرقه نیز داشته باشید. ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که تسکولو تبدیل به اتاق فرمان شما برای مدیریت چابک کارها شود.

IPMP

نرم افزار مدیریت پروژه IPMP یک سامانه جامع مدیریت پروژه برای مدیریت ابعاد مختلف پروژه در سازمان های پروژه محور می‌باشد. صنایع مختلف نفت، گاز و پتروشیمی، معدنی، عمرانی، مخابراتی، آب، فناوری اطلاعات، تحقیقاتی و بسیاری از سازمان های هلدینگی، کارفرمایی و پیمانکاری می توانند برای مدیریت پروژه های خود از سامانه مدیریت پروژه IPMP که نرم افزاری بومی و دانش بنیان می باشد استفاده کنند. بهره مندی از نرم افزار مدیریت پروژه IPMP سازمان ها و شرکت ها را قادر می سازد در کمترین زمان به بیشترین اطلاعات پالایش شده از پروژه های خود دست یابند.

READ  وبسایت های تدریس خصوصی آنلاین

Trellow

سیستم پایه و ساده برای نظارت بر تمامی وظایف کاری در اختیارتان قرار می‌گیرد. می‌توانید بردهای مختلفی را به کارهای مختلف، پروژه‌ها یا هر مقوله متفاوت دیگری اختصاص دهید. می‌توانید به بردهای مختلف رجوع کرده و هر وظیفه جدیدی را درون آنها تعریف کنید. می‌توانید کارت‌ها را بکشید و رها کنید، تگ‌های مختلف ، رشته‌های مختلف و اولویت‌های مختلف را در کنار قابلیت‌های دیگر، اضافه کنید. رابط کاری این نرم افزار بسیار کاربرپسند است و می‌توانید ویژگی‌های متفاوت و مدنظرتان را به آن اضافه کنید. می‌توانید حالت‌های مختلف از رایگان برای افراد و گروه‌های کوچک تا نسخه شرکتی برای هر یک از اعضای تیم را تهیه کنید.

میزیتو

میزیتو با به کارگیری اساتید و کارشناسان متخصص حوزه فناوری اطلاعات، اقتصاد، مدیریت و آینده‌پژوهی از سال ۱۳۹۶ به پشتوانه بیش از ۱۵ سال تجربه کار فنی و مدیریتی، کار خود را شروع نمود تا بتواند در کشور پهناور ایران برگ زرینی در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد رقم بزند. حال مفتخریم که در کنار سازمان‌ها و شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای مختلف، خدمت و محصولی عالی ارائه نموده‌ایم، محصولی که حتی از مرزهای جغرافیایی ایران گذشته و مشتریانی بین‌المللی دارد. میزیتو، محصولی دانش بنیان متشکل از مجموعه‌ای کاربردی از سرویس‌های مختلفی اعم از چت و گفتگو، ایجاد و مدیریت وظایف، ارسال نامه و مکاتبات، ایجاد یادداشت و مدیریت مشتریان است که مدیریت پروژه را برای شما آسان می‌کند.

آسانا

اگر می‌خواهید تمامی کارهای اجرایی یک فرد را تحت نظارت قرار دهید، آسانا مناسب است. با این برنامه می‌توانید فهرست وظایف کاری را تهیه کنید و بعد طبق نظر خودتان آنها را پیش برده‌ یا تغییر دهید. دارای امکان برنامه ریزی بصری برای پروژه هستید تا تمامی کارهای مورد انتظار را مشاهده نمایید. می‌توانید پیشرفت کار و زمان‌های تحویل را مشخص کنید. همچنین در این ابزار ساده از به روز بودن برنامه و برنامه ریزی مجدد اطمینان پیدا می‌کنید.

READ  معرفی چند شبکه اجتماعی ایرانی

دایتیک

نرم افزار مدیریت پروژه دایتیک راهکاری دقیق، شفاف، آسان و جامع برای مدیریت پروژه ها و سازمان شماست و باعث بهبود عملکرد، شفافیت در کارها و افزایش بهره وری شما خواهد شد. در دایتیک سعی ما بر آن بوده است که تمامی فرایند ها و ویژگی های سیستم بر اساس استانداردهای مدیریت پروژه توسعه یابند و در نتیجه بتوانیم به مدیران در پیشبرد اهداف به خوبی کمک نماییم.

همتیک

همتیک، نرم افزاری بر بستر ارتباطات تیمی است که به شما کمک میکند اعضای سازمان خود را در خطی واحد به سمت اهداف هدایت کنید و کارکنان نیز در محیطی تیم گرا و خلاق، بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. همتیک اعتقاد دارد استرس مدیران و کارکنان با شفافیت کارها، کاهش می‌یابد و کاهش استرس منافع زیادی را برای شرکت به ارمغان می‌آورد. همتیک، خود را دستیار شما برای انجام بهتر کارها میداند و به رشد خود متعهد است.

آرسس

شرکت مهندسی هوشمند سازان قرن سهند با برند الگام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی پروژه های زیر ساختی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد. این شرکت با همت جمعی از فارغ التحصیلان حوزه فناوری تاسیس شد. الکترونیک گام با تعریف نیازمندی ها و مشخصات انحصاری جهت هر کدام از مشاغل و صنایع مختلف ، شرکت ها ، ادارات و نهاد ها ، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی به طور جداگانه ، بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد. هم اکنون اين مجموعه شامل واحد های جداگانه طراحي و اجراي شبکه هاي کامپيوتري ، سخت افزار ، خدمات پشتيباني و تعميرات و نگهداري ،آرشيو الکترونيک و داده آمايي ، نرم افزار، خدمات وب و پهناي باند، ، مشاوره و نظارت بر اجراي طرح هاي انفورماتيکي و تامين نيروي متخصص مي باشد و با گردآوري اين بخشها تحت نامي يکسان سعي در ارائه کامل خدمات IT به سازمان ها و نهادهاي دولتي ، شرکتهاي خصوصي و اشخاص دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.