ترسیم پرچم ترکیه با فتوشاپ

  • از
تصویر ترسیم پرچم ترکیه با فتوشاپ

ابتدا برنامه فتوشاپ را باز کرده و مانند قبل از قسمت File و در ادامه New یک صفحه جدید به ابعاد یک پرچم (به عنوان مثال Width:1600px Height:1000px ) باز میکنیم. سپس با توجه به اینکه پس زمینه پرچم ترکیه قرمز هست از قسمت color picker رنگ زمینه را قرمز انتخاب کرده و پس از آن با استفاده از سطل رنگ، رنگ می زنیم.

در اینجا از قسمت ناحیه انتخاب elliptical marquee tool (ناحیه انتخاب دایره ای) را انتخاب کرده و سپس از نوار بالای فتوشاپ گزینه تفریق تصویر (subtract) را انتخاب می کنیم.

پس از آن دایره اول را در یک سوم سمت چپ تصویر رسم کرده و با انتخاب گزینه تفریق تصویر دایره دوم را به شکل بیضی متقاطع با دایره اول رسم می نماییم. خواهیم دید که یک ناحیه انتخاب به شکل خط چین ماه ایجاد خواهد شد.

در اینجا کافیست زمینه رنگ را از قسمت color picker به رنگ سفید تغییر داده سپس با استفاده از سطل رنگ داخل خط چین ماه را به رنگ سفید تغییر دهیم. دقت کنید چنانچه لایه تصویر اصلی شما در سمت راست برنامه فتوشاپ قفل می باشد با دوبار کلیک بر روی آن قفل گشایی نمایید.

پس از آن از نوار سوم سمت چپ ابزار فتوشاپ قسمت custom shape را انتخاب کرده و در شکل های پیش فرض برنامه فتوشاپ که در نوار بالایی به طور همزمان باز خواهد شد شکلک ستاره را انتخاب می کنیم. دقت کنید چنانچه دریافتن شکلک مورد نظر مشکل داشتید مطابق تصویر از قسمت تنظیمات گزینه All  را انتخاب نمایید.

پس از آن ستاره را در داخل تصویر و مقابل ماه رسم می نماییم و چنانچه مکان ستاره در وضعیت پرچم مناسب نبود با استفاده از ctrl+t نسبت به تغییر مکان یا گردش ستاره اقدام می نماییم.

READ  نصب وردپرس روی سی پنل

اینک ما موفق به ترسیم پرچم ترکیه با فتوشاپ شده ایم که می توانیم با استفاده از دستور save as یا save as for web تصویر مورد نظر خودمان را ذخیره نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.