طراحی دکوراسیون داخلی

  • از
تصویر طراحی دکوراسیون داخلی

همه دوست دارند خانه ای با دکوراسیون زیبا داشته باشند. اما پول یک منبع محدود است و به راحتی می توان فکر کرد که بودجه ای برای درخشش خانه خود ندارید. خب، این درست نیست و ما اینجا هستیم تا آن را ثابت کنیم! ما از کارشناسان پرسیده ایم و 10 نکته مقرون به صرفه  برای طراحی داخلی را جمع آوری کرده ایم که شما را در دستیابی به یک سبک خیره کننده بدون کسر از حساب بانکی راهنمایی می کند. در ادامه بخوانید تا ببینید چگونه با هزینه کمتر دکوراسیون داخلی خود را طراحی کنید!

1. تمام بهم ریختگی های اضافی را از بین ببرید.

بیایید با آن روبرو شویم، بی نظمی هرگز جذاب نیست و برای خانه شما نیز مفید نیست. اولین قدم برای دستیابی به یک سبک خیره کننده در خانه این است که از شر همه چیزهایی که دیگر نیازی ندارید خلاص شوید. علاوه بر اینکه فضا و ذهن شما را شلوغ می کند، داشتن وسایل کمتر نیز ذخیره سازی منظم همه چیز را در فضای موجود آسان تر می کند. به خصوص اگر مدت زیادی است که یک پاکسازی جدی انجام نداده اید، این می تواند به یک کار بزرگ تبدیل شود و می تواند دلهره آور باشد. اما ناامید نشوید؛ فقط با یک کشو کوچک شروع کنید و هر بار به یک اتاق بروید. وقتی شروع کنید احساس رهایی خواهید داشت و انرژی برای ادامه دادن پیدا خواهید کرد.

2. در طراحی داخلی مهارت داشته باشید.

دیوانه کننده به نظر می رسد، اما اولین کسی که ممکن است مواردی را که دور انداخته اید دوست داشته باشد… شما هستید! خیلی وقت‌ها متوجه می‌شوید که فکر می‌کنید دیگر کالایی را دوست ندارید، اما در واقع، یک بعدازظهر شیک می‌تواند برای دادن ظاهری کاملاً جدید به آن کافی باشد و شما را دوباره عاشق آن کند. حتی بدون ذکر رضایت از اینکه خودتان این کار را انجام داده اید!

READ  ردیاب نوری یا لیدار

از رنگ آمیزی آن به رنگ دیگر گرفته تا اضافه کردن تزیینات، می توانید هزاران ایده آسان و ارزان را به صورت آنلاین پیدا کنید. آنها تغییرات بسیار شگفت انگیزی را به ارمغان می آورند و چه کسی می داند، شاید شما برای پروژه آخر هفته آینده خود الهام بگیرید!

3. خدمات طراحی داخلی مقرون به صرفه را بکار گیرید.

امروزه طراحی داخلی بیش از هر زمان دیگری در دسترس و مقرون به صرفه شده است. بسیاری از خدمات طراحی داخلی مقرون به صرفه با بسته‌های نرخ ثابت به جای خدمات ساعتی عرضه می‌شوند. این طراحان داخلی مقرون به صرفه اغلب از طراحی داخلی مجازی برای تکمیل کار خود استفاده می کنند. مشتریان می توانند با استفاده از رندرهای سه بعدی واقع گرایانه، قبل از انجام یک طرح یا خرید مبلمان و دکور، فضای داخلی جدید خود را به طور کامل تجسم کنند. با استفاده از خدمات طراحی داخلی، مقداری در هزینه خود صرفه جویی کنید و در عین حال طرح های باورنکردنی را دریافت کنید.

4. خلاقیت خود را بکار گیرید.

خلاقیت اغلب راه حل مشکلات عملی است. و وقتی نوبت به دکوراسیون خانه می‌رسد، اجازه می‌دهد تا چیزها را زیر نور جدیدی ببینیم. به ویژه، اگر اجازه دهید خلاقیت شما جریان یابد، متوجه خواهید شد که لازم نیست خود را برای استفاده از یک شی برای عملکرد اصلی آن محدود کنید. در اینجا راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای دکور خانه خود خارج از چارچوب فکر کنید.

ببینید، ما عادت کرده‌ایم به چیزها برای عملکرد اصلی‌شان نگاه کنیم، اما در واقع، آن‌ها می‌توانند اهداف زیادی را نیز انجام دهند! نگاه خلاقانه به اشیا نیز راهی مطمئن برای صرفه جویی در هزینه شماست. وقتی در خانه هستید، ممکن است چیزی برای استفاده مجدد برای یک عملکرد جدید پیدا کنید. و در حین خرید، ممکن است یک کالای ارزان‌تر خریداری کنید و از آن به روشی غیر متعارف استفاده کنید.

READ  بوم شهرهای شناور

5. سبک طراحی و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

اولین چیزی که یک خانه را زیبا می کند، احساس انسجام در سراسر اتاق ها است. این نشان می دهد که شما کمی در دکوراسیون فضا به عنوان یک کل فکر کرده اید و این یک راه مطمئن برای دستیابی به یک حس عالی است. بنابراین قبل از اینکه جلوتر بروید، یک جهت برای خود تعیین کنید. سبک های مختلف طراحی داخلی را بررسی کنید و یکی (یا ترکیبی) را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. سپس رنگ هایی را که دوست دارید و مطمئن هستید از آن خسته نخواهید شد انتخاب کنید.

6. طراحی دکوراسیون داخلی خود را بروز رسانی کنید.

آیا ضرب المثل “جزئیات کوچک تفاوت بزرگی ایجاد می کند” را شنیده اید؟ این کاملا درست است و همچنین یکی از بهترین نکات طراحی داخلی است! به عنوان مثال، یک چیز کوچک مانند تعویض دستگیره های کابینت آشپزخانه شما می تواند ظاهر کل اتاق را از حالت متوسط به عالی تبدیل کند. کلید و پریز برق چطور؟ تزیین بشقاب ها نیز بلافاصله خانه شما را شیک تر می کند. همه اینها ممکن است در ابتدا چیزهای نامربوطی به نظر برسند، اما مطمئن باشید که اگر آنها را در طول زمان اجرا کنید، پیشرفت فوق العاده ای در خانه خود خواهید دید!

7. جزئیات را فراموش نکنید.

آثار هنری، گلدان، کوسن، سینی، شمع و فهرست طولانی از اشیایی که به ظاهر جزئی هستند در خانه شما وجود دارد. علیرغم آنچه برخی از مردم فکر می کنند، همه این اشیاء می توانند به بیش از یک روش به خانه شما کمک کنند. اول، لوازم جانبی می‌توانند فضا را شاداب کنند، حسی به روز به مبلمان قدیمی‌تر بدهند و حتی برخی از ایرادات را در قطعاتی که روزهای بهتری را دیده‌اند، بپوشانند.

READ  زنجیره بلوکی یا بلاکچین

8. رنگ آمیزی کنید.

یک لایه رنگ تازه می تواند بسیاری از مشکلات طراحی را حل کند. اما دیوارها تنها چیزی نیستند که می توانید نقاشی کنید. به عنوان مثال، رنگ آمیزی سقف با رنگ های تند هنوز یک چیز کاملا غیر معمول است و هر کسی را که وارد خانه شما می شود شگفت زده می کند! یا می توانید درهای خود را رنگ آمیزی کنید (شامل درب ورودی) که با هزینه نسبتاً کم شخصیت جدیدی به فضا می بخشد.

9. نورپردازی نکته ای کلیدیست.

بیایید نکات اصلی برای رسیدن به نور خوب را خلاصه کنیم. همیشه با نورپردازی بالا شروع کنید، که برای روشن کردن اتاق به طور کلی خوب است. سپس چراغ های دیواری و رومیزی را اضافه کنید. آنها مکانی را برای خواندن و نوشتن راحت به شما می دهند یا با خاموش کردن نور عمومی، فضای ملایم تری را برای عصر ایجاد می کنند. در نهایت، نورهای پراکنده را اضافه کنید تا به ایجاد فضایی دنج کمک کند. به عنوان مثال، شمع ها و چراغ های مخفی برخی از راه های آزمایش شده برای ایجاد یک روحیه آرامش بخش هستند.

10. بر روی دیوارها نقاط کانونی ایجاد کنید.

علاوه بر رنگ کردن با طرح ها و رنگ های گوناگون و یا استفاده از کاغذ دیواری های متنوع می توانید همچنین از تابلوها استفاده کنید. قدرت یک اثر هنری بزرگ را فراموش نکنید! گزینه‌های مقرون به صرفه زیادی وجود دارد، اما ممکن است تصمیم بگیرید که اثر هنری خود را با رنگ‌ها، پارچه‌های ضایعاتی یا کاغذ بسازید. هر روشی که برای آراستن دیوارهای خود انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که یک دکوراسیون خوب دیوار بلافاصله به فضا شخصیت می بخشد و ویژگی زیبایی ایجاد می کند، بنابراین ممکن است تمام چیزی باشد که برای شیک کردن یک اتاق به آن نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.