معرفی سایت های همسریابی

  • از
تصویر معرفی سایت های همسریابی

سایت همسریابی سیستمی است که افراد را قادر می‌سازد تا ارتباطات بالقوه را از طریق اینترنت پیدا کنند و به آنها معرفی کند، معمولاً با هدف توسعه روابط شخصی، عاشقانه یا ازدواج. سرویس دوستیابی آنلاین شرکتی است که مکانیسم های خاصی (به طور کلی وب سایت ها یا برنامه های کاربردی نرم افزاری) برای قرار آنلاین از طریق استفاده از رایانه های شخصی متصل به اینترنت یا دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهد. چنین شرکت‌هایی طیف گسترده‌ای از خدمات خواستگاری را ارائه می‌دهند که بیشتر آنها مبتنی بر پروفایل هستند.

خدمات دوستیابی آنلاین به کاربران این امکان را می دهد که با ایجاد یک نمایه و آپلود اطلاعات شخصی از جمله سن، جنسیت، علایق، مکان و ظاهر “عضو” شوند. اکثر سرویس ها همچنین اعضا را تشویق می کنند که عکس یا ویدیو را به نمایه خود اضافه کنند. پس از ایجاد نمایه، اعضا می توانند نمایه سایر اعضای سرویس را مشاهده کنند و از اطلاعات نمایه قابل مشاهده برای تصمیم گیری در مورد شروع یا عدم برقراری تماس استفاده کنند. اکثر سرویس‌ها پیام‌رسانی دیجیتالی را ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر خدمات اضافی مانند پخش وب، چت آنلاین، چت تلفنی (VOIP) و تابلوهای پیام ارائه می‌دهند. اعضا می توانند تعاملات خود را به فضای آنلاین محدود کنند، یا می توانند یک قرار ملاقات حضوری ترتیب دهند.

خدمات دوستیابی آنلاین نیز در جریان درآمد بسیار متفاوت هستند. برخی از سایت ها کاملا رایگان هستند و برای کسب درآمد به تبلیغات وابسته هستند. دیگران از مدل درآمدی freemium استفاده می‌کنند و ثبت‌نام و استفاده رایگان را با خدمات اختیاری، پولی و ممتاز ارائه می‌کنند. برخی دیگر فقط به اشتراک های عضویت پولی متکی هستند.

READ  مرمت آثار باستانی

در اینجا به معرفی برخی از سایت های همسریابی ایرانی می پردازیم:

دوهمدم

سایت همسریابی دوهمدم بزرگترین سایت همسریابی ازدواج دائم است سایت همسریابی دوهمدم در زمینه ازدواج موقت (صیغه) و دوستیابی فعالیت نمی کند همسریابی در وبگاه ساماندهي سايتهاي اينترنتي وزارت ارشاد به ثبت رسيده است.

پیوند

جامعه مجازی پیوند (بانک اطلاعات افراد در آستانه ازدواج)، سایتی کاملاً رایگان می باشد که به منظور کمک به سنّت پسندیده ازدواج و گسترش دایره انتخاب همسر ایرانیان (بر اساس طرح و الگوی ازدواج الکترو سنّتی) ، قدم به عرصه خدمت گذارده است. جامعه مجازی پیوند (سامانه رایگان همسان یابی و ازدواج الکتروسنتی ایرانیان) با رعایت کلیه ضوابط شرعی، عرفی و قانونی تلاش دارد تا با گسترش دایره انتخاب همسر ، امکان جستجو و یافتن همسر ایده آل و متناسب را برای تمام ایرانیان، سهل و هموار ساخته و با کمک به ایجاد شناخت آگاهانه زوجین (در پرتو سوالهای مطرح شده در سایت) زمینه ساز انتخاب هایی عاقلانه (تفاهم محور) و پیوند هایی پایدار گردد. 

نازیار

سامانه جامع ازدواج نازیار به منظور ایجاد شرایط مناسب برای انتخاب همسر متناسب با افکار ،عقاید و سلایق مختلف پایه ریزی شده و در جهت همسریابی موفق تلاش میکند . سایت همسریابی نازیار دارای سیستم جستجوی آنلاین پیشرفته به تفکیک تمامی شهرهای ایران بوده و با پشتیبانی دائمی کاربران را همراهی می نماید.

توران

در جامعه ای که در حدود ده میلیون جوان در سن ازدواج در آن زندگی می کنند، اگر خواهان جامعه ای سالم و شاداب هستیم، توجه به تشکیل خانواده برای آنان باید در راس سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها باشد. در دنیای امروز باید از ظرفیت همه امکانات و رسانه های عمومی به خصوص رسانه های دیجیتال، به منظور بستر سازی و فرهنگ سازی در این راستا استفاده نمود. ما معتقدیم باید فضایی را ایجاد کرد تا خانمهای علاقه مند، خود را بخوبی معرفی کرده و ار علایق خود بگویند. از آنطرف آقایونی که به دنبال نیمه گمشده خود می گردند، با مطالعه مشخصات ثبت شده خانمهای مختلف، با تامل و درایت و مشاوره گزینه مطلوب خود را انتخاب نمایند.

READ  مدیریت بحران

هلو

ازدواج موقت هلو یک وب سایت همسریابی آنلاین با محیط پیام رسان بسیار قوی است. همسریابی موقت هلو به شما در یافتن عشق مورد علاقه تان کمک می کند. همچنین می توانید با هر کسی که دوست دارید چت کنید، آشنا شوید و در صورت تفاهم ازدواج کنید.

همدم

پلتفرم “همدم” سامانه فراگیر همسان‌گزینی مجموعه “تبیان” است که با استفاده از شیوه‌های نو در بستر تلفن همراه طراحی شده ‌است. این پلتفرم قرار است پاسخگوی نیاز جوانان و خانواده‌ها در امر ازدواج باشد و در راستای تحکیم ازدواج و خانواده به عنوان دستیار عمل کند.

شیدایی

سایت همسریابی شیدایی ، به شما این امکان را میدهد تا با ابزار های پیشرفته دنیای امروز بتوانید در گستره وسیعتری شریک زندگی متناسب با معیار های خود را برگزینید. کافیست در همسریابی شیدایی ثبت نام کرده و سپس از صفحه ورود وارد بخش مدیریت نمایه خود شده و در میان افراد آماده ازدواج در جنس مخالف به جستجو بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.