محدودیت های جدید اینستاگرام

  • از
تصویر محدودیت های جدید اینستاگرام

اینستاگرام چند عمل در روز اجازه می دهد؟ و در هر ساعت چند فالو و آنفالو می توانید داشته باشید؟ روزانه چند اکانت را می توانید لغو فالو کنید؟ ما اینجا هستیم تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم. اما ابتدا، بیایید ببینیم محدودیت‌های روزانه اینستاگرام دقیقاً چیست و چرا باید نگران آنها باشید.

زمانی که مخاطبان جهانی در سراسر جهان به طور فزاینده ای از اینستاگرام استفاده می کنند، باید محدودیت ها و قوانین اینستاگرام را بدانیم. همچنین، برندهایی با استراتژی‌های مختلف بازاریابی اینستاگرام باید از محدودیت‌ها و سیاست‌های جدید اینستاگرام برای سال 2021 آگاه باشند تا بدانند چگونه به مخاطبان خود دست یابند و نرخ تعامل اینستاگرام خود را افزایش دهند.

همیشه قوانین و محدودیت هایی برای هر شبکه اجتماعی وجود دارد تا کاربران بتوانند فضای اجتماعی سالمی را تجربه کنند. با کمک مجموعه‌ای از محدودیت‌های اینستاگرام، آن‌ها می‌توانند حساب‌های اینستاگرام خود را ایمن نگه دارند و از مشکل احتمالی مسدود شدن یا بلاک شدن اینستاگرام جلوگیری کنند.

محدودیت های لایک

محدودیت لایک اینستاگرام برای هر حساب اینستاگرام متفاوت است. در سال 2021، هر کاربر می تواند روزانه 1000 پست را لایک کند، اما برخی از حساب ها ممکن است پس از 800 لایک مسدود شوند. به طور کلی بهتر است اکانت های جدید اینستاگرام با 10 لایک در ساعت اکانت های خود را ایمن نگه دارند. حالا می خواهید حداکثر تعداد لایک ها را در یک ساعت حدس بزنید؟ بگذارید به شما بگویم: به طور متوسط 350. در عرض یک ساعت نمی توانید بیش از 350 لایک را پشت سرهم بگذارید. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است حساب شما قفل یا مسدود شود.

READ  آثار گوته

محدودیت های فالو و آنفالو

فالو و آنفالو یکسان در نظر گرفته می‌شوند. لازم است بدانید که “درخواست فالو اینستاگرام” سقف روزانه 150 تا 200 است. همچنین توصیه می شود در عرض یک ساعت 10 درخواست فالو ارسال کنید.  فقط فراموش نکنید که آرام شروع کنید و به تدریج هفته به هفته تعداد فال و آنفالو را بیشتر کنید. شما می توانید این مقدار را به 60 فالو در ساعت برسانید. شما فقط می توانید 7500 نفر را در اینستاگرام فالو کنید و اگر بالاتر از این بروید اینستاگرام برای شما پیام ارسال می کند. اگر به دنبال کردن ادامه دهید، ممکن است مسدود شوید. البته هیچ محدودیتی برای افرادی که شما را دنبال می کنند (یا فالوورهای شما) وجود ندارد. مهم نیست چند نفر شما را دنبال می کنند، با هیچ محدودیتی روبرو نخواهید شد.

محدودیت هشتگ

برای هر پست اینستاگرامی که می خواهید منتشر کنید فقط می توانید از 30 # هشتگ استفاده کنید. پس مراقب باشید و از بهترین هشتگ ها استفاده کنید. توصیه می‌شود از تعداد کمتری هشتگ استفاده کنید و دقیق‌ترین و مرتبط‌ترین آن‌ها پست کنید. اگر تعداد هشتگ‌های شما زیاد باشد یا در پست‌های زیادی از آن‌ها به صورت تکراری استفاده کنید با محدودیت روبرو می‌شوید و ممکن است پست‌های شما در هشتگ‌ قرار نگیرد یا اصلا هشتگ‌های شما در پست منتشر نشوند.

محدودیت های کپشن و کامنت

شما می توانید 2200 کاراکتر برای عنوان (کپشن) یا نظر(کامنت) خود بنویسید و نمی توانید حتی یک کاراکتر بیشتر بنویسید. تعداد کامنت هایی که هر کاربر اینستاگرام می تواند در روز بنویسد از 180 تا 200 کامنت است.

READ  گزیده باشگاه 5 صبحی ها

محدودیت های پست و بیو

کاربران اینستاگرام برای محدودیت پست روزانه آزاد هستند و به راحتی می توانند هر زمان که بخواهند پست های متعددی از جمله عکس و فیلم را به اشتراک بگذارند. نکته اصلی در مورد پست های اینستاگرام دانستن بهترین زمان برای ارسال پست برای استفاده از محتوای اینستاگرام و افزایش تعامل اینستاگرام است. محدودیت تعداد کاراکتر برای بیو اینستاگرام 150 کاراکتر است. بنابراین، سعی کنید با این محدودیت شخصیت، آن را به خوبی بسازید.

محدودیت های استوری و هایلایت

درج و آپلود استوری در اینستاگرام هم محدودیت دارد و در طول روز می‌تواند تا 100 استوری را در صفحه‌ی خود قرار دهید. اما محدودیتی برای قرار دادن هایلایت استوری‌ها در صفحه وجود ندارد و می‌توانید بی‌نهایت هایلایت برای استوری‌های خود ایجاد کنید.

سیاست های ممنوعیت اینستاگرام

خرید و فروش لایک و فالوور اینستاگرام می تواند به حساب اینستاگرام شما آسیب برساند و اگر یک حساب تجاری دارید بدتر می شود. متأسفانه، اکثر برندهای اینستاگرام احتمالاً برای بهبود عملکرد بازاریابی خود، لایک ها و حساب های جعلی می خرند. در دراز مدت، اینستاگرام دیر یا زود به تعداد کل فعالیت ها مشکوک می شود و از طریق اقدامات جستجو می کند و هم حساب های جعلی اینستاگرام و هم شما را مسدود می کند.

اکشن بلاک

مهمترین چیزی که منجر به یک اکشن بلاک می شود، تلاش برای درگیر شدن با تعداد زیادی لایک و فالوور است. اکشن بلاک کامل در فعالیت‌های هرزنامه صورت می گیرد، که می‌تواند به صورت دستی یا توسط برنامه‌های شخص ثالث و ربات‌های اینستاگرام انجام شود. برای رشد ارگانیک صفحه اینستاگرام خود از دنبال کردن سریع، آنفالو و لایک خودداری کنید و حداکثر تعداد اکشن ها را 60 عدد در ساعت نگه دارید.

READ  نصب وردپرس روی سی پنل

شادو بن

Shadowban اینستاگرام یکی از رایج ترین مشکلات اینستاگرام است که دید محتوای اینستاگرام شما را محدود می کند و باعث می شود هشتگ های شما در صفحه کاوش اینستاگرام نمایش داده نشود. سایه ای بر روی پست ها وجود دارد که از دیده شدن آنها توسط دیگران جلوگیری می کند. چندین دلیل مختلف که باعث ایجاد سایه‌بان در اینستاگرام می‌شود عبارتند از استفاده طولانی مدت از هشتگ‌های ممنوعه یا مجموعه خاصی از هشتگ‌های اینستاگرام، شکستن محدودیت‌های روزانه در اینستاگرام و گزارش شدن توسط دیگران.

بن کامل (فول بن)

Full Ban مربوط به زمانی است که شما به هر دلیلی قوانین اساسی اینستاگرام را نقض کرده‌اید. این نوع بن بدترین نوع بلاک شدن یک حساب کاربری است. و متأسفانه راهی برای بازگرداندن حساب کاربری که توسط اینستاگرام به‌طور کامل مسدود شده است وجود ندارد. اینستاگرام حتی نام کاربری شما را مسدود می‌کند، بنابراین نمی‌توانید یک حساب کاربری جدید با نام کاربری مشابه حساب مسدود شده خود ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که اینستاگرام در کل بدون دلیل قانع‌کننده، حساب‌ها را مسدود نمی‌کند و اگر قوانین را رعایت کنید هرگز با مشکل مواجه نخواهید شد. بنابراین بیایید با محدودیت‌ ها و ممنوعیت های اینستاگرام بهتر آشنا شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.