نصب وردپرس روی سی پنل

  • از
تصویر نصب وردپرس روی سی پنل

ابتدا آخرین نسخه برنامه وردپرس را از وب سایت این شرکت با آدرس wordpress.org  دانلود کرده و بر روی سیستم خود ذخیره می کنیم. سپس  cpanel  وب سایت خود را باز کرده و با وارد کردن نام کاربری و رمز وارد قسمت File Manager  آن می شویم.

سپس از قسمت File Manager وارد بخش public html شده و فایل وردپرس خود را در آن آپلود می نماییم. پس از آن با راست کلیک بر روی نام فایل، آن را اکسترکت می نماییم.

اینک خواهید دید که فایل های اکسترکت شده در پوشه ای با عنوان wordpress ذخیره شده است. با انتخاب گزینه select all آن ها را از مسیر publichtml>wordpress به مسیر publichtml ببرید.

پس از آن از صفحه اصلی سی پنل به قسمت database مراجعه کرده و گزینه mysql & database wizard را انتخاب نمایید. اینک مرحله است که شما باید یک نام دیتابیس یک نام کاربری و یک پسورد انتخاب نمایید.

در این مرحله پایگاه داده و نام کاربری به هم اتصال داده شده و ساخته می شوند دقت کنید که این سه مورد را برای خودتان یادداشت کنید.

اکنون آدرس وب سایت خود را در مرورگر وارد کرده، خواهید دید که پنجره وردپرس برایتان گشوده خواهد شد که در ابتدا زبان مورد نظر را انتخاب می کنید و در مرحله بعد نام پایگاه داده، نام کاربری و رمز عبور را که قبلا  انتخاب و یادداشت کرده اید وارد می نمایید.

اینک صفحه ای برایتان باز می شود که می توانید در آن نام کاربری و رمز پیشخوان وردپرس خود را وارد نمایید. پس از آن بر روی گزینه راه اندازی وردپرس کلیک نمایید و از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و امکانات آن لذت ببرید.

READ  جایزه ادبی جلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.