معرفی سایت ساز های ایرانی

تصویر معرفی سایت سازهای ایرانی

سایت ساز پلتفرم یا برنامه ای است که به شما امکان می دهد سریع و آسان یک وب سایت را جمع آوری کنید. این سازندگان سایت به شما کمک می کنند تا کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و بتوانید حضور آنلاین خود را شروع کنید. سایت سازها ابزارهایی هستند که معمولاً امکان ساخت وب سایت ها را بدون ویرایش دستی کد فراهم می کنند.

سایت سازهای آنلاین معمولاً از مشتریان می خواهند که در شرکت میزبانی وب ثبت نام کنند. برخی از شرکت ها نمونه هایی از وب سایت های کاملاً کاربردی را ارائه می دهند که با سازنده وب سایت خود ساخته شده اند. گستره خدمات در هر نقطه ای بین ایجاد صفحات وب شخصی اولیه یا محتوای شبکه های اجتماعی تا ساختن وب سایت های تجاری و تجارت الکترونیک کامل، چه بر اساس الگو و چه بر روی پلتفرم های انعطاف پذیرتر و بهای خدمات، متفاوت است.

مزیت اصلی سایت سازها این است که استفاده از آن سریع و آسان است و اغلب نیازی به تجربه قبلی ندارد. اغلب، یک وب سایت می تواند ساخته شود و به سرعت در اینترنت راه اندازی شود. معمولاً پشتیبانی فنی ارائه می‌شود، همچنین شامل فایل‌های ویدیویی و راهنما می باشد.

سایت سازها در گام اول با ارائه قالب های شخصی، شرکتی و فروشگاهی در زمینه های گوناگون کسب و کار، اولین گام را برای شما بر می دارند. پس از انتخاب قالب دلخواه با فراهم آوردن امکانات میزبانی شامل هاست و دامنه فضای لازم را برای بارگذاری محتوا و وصل شدن به شبکه جهانی صفحات وب فراهم می نمایند.

درواقع سایت ساز ها دنیایی از وب سایت های از پیش ساخته شده هستند که شما بر حسب نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب می کنید و با توجه به فراهم بودن خدمات میزبانی وب در کمترین زمان به جهان پیرامون خود متصل می شوید.

READ  جایزه موسیقی باربد

از مهمترین فاکتور ها در انتخاب سایت ساز مناسب، کیفیت عملکرد در دوره تست رایگان، سرعت بارگذاری، تنوع قالب ها، پشتیبانی آنلاین 7*24، قابلیت ارائه دامنه اختصاصی و ارائه تعرفه های مقرون به صرفه می باشد.

در ادامه به معرفی برخی از سایت سازهای ایرانی می پردازیم:

webzi.ir

وبزی یک تکنولوژی جدید و پیشرفته برای طراحی وب سایت است. وبزی با استفاده از ابزارهای پیشرفته به شما امکان ساخت یک سایت منحصر به فرد و با سلیقه خودتان را بدون نیاز به دانش فنی را به شما می دهد. برای ساخت سایت با وبزی دیگر نیاز به استخدام طراح سایت و یا یادگیری طراحی سایت ندارید و در کمتر از یک ربع می توانید سایت دلخواه خودتان را طراحی کنید.

iranserver.com

هدف ما، تبدیل میزبانی وب به یک تجربه لذتبخش برای شما است. به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی لحظات، توان و تلاشمان را در جهت حفاظت از دارایی آنلاینتان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان ایران سرور، می توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم و در تمامی بلندپروازی هایتان، حامی کسب و کار آنلاین شما بمانیم.

see5.net

ما خودمان را متعهد می دانیم تا حد ممکن کار ها را به بهترین شکل انجام دهیم و همواره سعی کرده ایم رضایت مشتریانمان را به دست آوریم. تیم فنی سی فایو از بهترین زیر ساخت های موجود به همراه جدید ترین تکنولوژی ها برای بستر فنی خود استفاده می کند تا تجربه ای مطلوب تر از گذشته را به کاربرانش هدیه دهد. وجود سرور های اختصاصی که کاملا مطابق با نیاز کاربران آماده سازی و تنظیم شده است موجب بهبود عملکرد سایت های کاربران و صرف کمترین منابع شده است.

READ  وبسایت های تدریس خصوصی آنلاین

portal.ir

بعد از ایجاد وب‌سایت، شما به راحتی می‌توانید تمام بخش‌های آن را به دلخواه خود ویرایش کنید، صفحات مختلف (نوشتاری، گالری تصاویر، وبلاگ، مقاله، فرم دریافت اطلاعات و …) برای سایت خود بسازید و محتوای خود را وارد نمایید.

sitesazz.ir

ما در وب سایت ساز زرین که یکی از سایت ساز‌های آنلاین حال حاضر کشور است برای هر نوع کسب و کاری سایت در نظر گرفته‌ایم. یکی از مزیت‌های سایت ساز زرین پشتیبانی دائمی و رایگان از سایت‌ها و هاست دامنه رایگان برای سال اول می‌باشد.

webramz.com

وب رمز در سال ۱۳۸۱ با هدف فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات وب با کیفیت جهانی پایه گذاری شد. طی نزدیک به دو دهه ارائه خدمات تخصصی وب و IT، طراحی سایت و سئو و طراحی پورتال و CMS اختصاصی، در کنار میزبانی وب حرفه ای و سرور مجازی و اختصاصی برای کسب و کارها شرکت‌ها و سازمان‌ها؛ به عنوان یکی از شرکت‌های برتر فناوری اطلاعات شناخته شده و امروزه بهترین خدمات تخصصی وب را با بالاترین کیفیت در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

utabweb.net

کسب و کار شما نیاز به یک سایت دارد. طراحی سایت حرفه ای شما کمتر از یک دقیقه و در هرساعت از شبانه روز از طریق یوتاب انجام می‌شود. برای ساخت سایت نیاز نیست کدنویسی بلد باشید، فقط یک ثبت نام ساده انجام بدید، سایت رو میسازیم و تحویلتان میدهیم.

rayo.ir

در سایت ساز رایو می توانید وب سایتی زیبا و کاربردی بسازید همچنین دارای قابلیت ساخت وب سایت چند زبانه، هاست و پهنای باند نامحدود و بهینه سازی موتور های جستجو نیز می باشد.

READ  معرفی سایت موزیک

علاوه بر موارد ذکر شده سایت ساز های دیگری نظیر کاج (pineportal.com)، پوپش (poopesh.com)، هفت ستاره (haftsetare.com)، نوین سایت ساز(novinsitesaz.com)، کاموا (kamva.ir) و غیره وجود دارند که نسبت به ارائه خدمات و امکانات خوب و متنوعی اقدام کرده اند.

در پایان باید گفت فرصت دیده شدن و جهانی شدن اگر در گذشته ممکن نبود یا بسیار دشوار می نمودو پس از آن با اختراع صفحات گسترده وب محقق شد و با توسعه سیستم های مدیریت محتوا آسانتر گردید، اینک با وجود سایت ساز های متنوع و پر کاربرد به سرعت بر هم زدن چشم این رویای دیرینه بشری به حقیقت می پیوندد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.