وبسایت های تدریس خصوصی آنلاین

  • از
وبسایت های تدریس خصوصی آنلاین

تدریس خصوصی آنلاین فرآیند تدریس خصوصی در یک محیط آنلاین، مجازی یا شبکه ای است که در آن معلمان و فراگیران از مکان های فیزیکی جداگانه شرکت می کنند. گذشته از فضا، ادبیات همچنین بیان می کند که شرکت کنندگان را می توان با زمان از هم جدا کرد.

آموزش آنلاین با استفاده از بسیاری از رویکردهای مختلف برای مجموعه های متمایز از کاربران انجام می شود. تمایزها در محتوا و رابط کاربری، و همچنین در سبک های تدریس خصوصی و روش های آموزش مربی است. تعاریف مرتبط با تدریس خصوصی آنلاین بسیار متفاوت است و منعکس کننده تکامل مداوم فناوری، اصلاح و تنوع در روش یادگیری آنلاین، و تعامل سازمان هایی است که خدمات تدریس خصوصی آنلاین را با موسسات، افراد و فراگیرانی که از خدمات استفاده می کنند، ارائه می دهند. این سرویس مبتنی بر اینترنت نوعی انتشار خرد است.

آموزش آنلاین زنده فرآیند تدریس خصوصی در یک محیط آنلاین است، با تعامل معلم و دانش آموز در زمان واقعی بدون اینکه لزوماً در یک مکان باشند. این عنصر بلادرنگ، در حالی که چالش فنی قابل توجهی را ارائه می‌کند، آموزش آنلاین زنده را از آموزش آنلاین سنتی جدا می‌کند، زیرا تلاش می‌کند تا تعامل حضوری را تا حد امکان تقلید کند نه اینکه صرفاً انتقال دانش را تسهیل کند.

در ادامه به معرفی برخی از وب سایت های تدریس خصوصی آنلاین می پردازیم:

استاد بانک

در سال 1394، مجموعه استادبانک با هدف ایجاد بستری برای بررسی و انتخاب بهترین معلمان خصوصی ایجاد شد. ما معتقدیم که تدریس خصوصی سریعترین و بهینه‌ترین روش برای آموزش می‌باشد. زیرا معلم به صورت کاملا اختصاصی بر اساس نیازها و استعداد دانش پژوهان به ایشان تدریس می‌کند.

READ  پروین اعتصامی

استادبانک با درک این نیاز و اینکه در آن زمان بستر شفافی برای بررسی، مقایسه و انتخاب اساتید وجود نداشت، وارد عرصه آموزشی کشور شد. ما موسسین استادبانک که تیمی از فارغ التحصیلات دانشگاه شریف هستیم، خود سابقه تدریس و آموزش در مقاطع مختلف را داشتیم و همین موضوع موجب احساس نیاز ما به چنین بستری شد. در حال حاضر استادبانک به سرعت در حال رشد می‌باشد. و به لطف خدا مورد اعتماد بسیاری از اساتید و دانش‌آموزان قرار گرفته است.

استاد سلام

استاد سلام یک پلتفرم آنلاین آموزشی است که استاد و شاگرد را به یکدیگر معرفی می کند و هر گونه خدمات آموزشی که یک شاگرد برای یادگیری و یک استاد برای یاد دادن، به آن نیاز دارد را فراهم میکند. این امکانات به صورت کلی اعم است از : کلاس آنلاین، امکان تبلیغات استاد، نمایش شماره مستقیم استاد، نمایش جزوه و فیلم از استاد و امکان فروش، نمایش دوره های آموزشی در آموزشگاه های مختلف.

ایران مدرس

ایران مدرس قدیمی ترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. ایران مدرس بیش از هرسایت دیگری به عنوان سایت و مرجع و سامانه فعال در زمینه تدریس خصوصی شناخته شده است. در این وب سایت تا اردیبهشت 97 بیش از 18000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه های مختلف از جمله تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی متوسطه و کنکور، دروس ابتدایی، متوسطه، کنکوری و دانشگاهی، انواع نرم افزارها، موسیقی، هنر و رشته های ورزشی، گرامر و مکالمه زبان و …. فعالیت دارند. در سایت ایران مدرس بخش دیگری وجود دارد که در آن مطالب مرتبط با کنکور مانند نحوه مطالعه دروس کنکوری، مصاحبه با افراد موفق و رتبه های برتر کنکور، جزوه های کنکوری، تست کنکور و … ارائه می گردد.

اوربیتال

READ  گوگل سرچ کنسول

اوربیتال یک پلتفرم آموزشی است که بهترین اساتید کشور را به دانش آموزان معرفی می کند. رزومه‌ی اساتید راستی آزمایی شده و هزینه‌ی تدریس هر استاد کارشناسی شده است. معلمان خصوصی اوربیتال کمترین هزینه‌ی تدریس را نسبت به سایر معلمان دریافت می کنند. عملکرد هر استاد تحت نظارت دقیق تیم پشتیبانی اوربیتال می باشد. سایت معلم خصوصی اوربیتال بهترین سامانه‌ی تدریس خصوصی حضوری و آنلاین برای اساتید و دانش آموزان است.

آقا اجازه

آقا اجازه بزرگترین جامعه مدرسین خصوصی کشور است که ماموریتش کمک به پیدا کردن و رزرو مدرس خصوصی مناسب برای همه دانشپذیران است. سامانه آقا اجازه با بیش از 5000 مدرس مجرب در تمام مقاطع آموزشی در کل کشور و 15000 درخواست مدرس موفق به نحوی طراحی شده است تا دانشپذیران بتوانند به راحتی و با امکان مقایسه، مدرس مناسب خود را پیدا کرده و با آن کلاس برگزار کنند.

الواستاد
مجتمع فنی میرعلوی در سال 1386 با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در جهت آموزش کلیه افراد جویای دانش، فعالیت خود را آغاز نمود. هدف اصلی از تأسیس این مجتمع، کمک به افرادی است که نیازمند آموزش برای مهارت های مورد نیاز هستند تا بتوانند آموزش دیده و توانمند روانه بازار کار شوند . در آغاز مسیر فعالیت مجتمع فنی میرعلوی احساس نیازهایی جدید در حوزه‌ی انفورماتیک سبب شد تا دپارتمان جدیدی در این مجتمع تشکیل شود و در اولین گام موثر خود، نرم افزارمدیریت آموزشگاه های آزاد را با نام “میرال” تولید و عرضه نماید. امروز مفتخریم که این نرم افزار در ده ها آموزشگاه در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد. فعالیت های مستمر در زمینه‌ی آموزش سبب شد که مجتمع فنی میرعلوی در سال ۹۴ به عنوان کارآفرین برتر کشور انتخاب شده و در سال ۹۵ نیز در بین نامزدهای احراز این عنوان باشد. 

کارنامه خرد

READ  حکیم نظامی گنجوی

مجموعه آموزشی کارنامه خرد، کار خود را از سال 1389 در زمینه خدمات آموزش و تدریس خصوصی و گروهی توسط دبیران برند ایران آغاز نموده است. خدمات آموزشی کارنامه خرد، هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین ارائه می­گردد. مفتخریم در کارنامه خرد تمام خدمات آموزشی (از قبیل تدریس خصوصی حضوری و تدریس خصوصی آنلاین و کلاس های آنلاین گروهی) را توسط دبیران مرجع و شهیر و برند ایران حضورتان ارائه می­نماییم.

بلدیاب

اگر به دنبال تدریس خصوصی هستید یا می خواهید از دوره های برگزار شده توسط آموزشگاه های استان خود باخبر شوید و یا اگر آموزشگاه یا مدرس هستید و می خواهید دوره های آموزشی خود را معرفی کنید سایت بلدیاب می تواند به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.