معرفی پلتفرم های وبینار یا وب کنفرانس

  • از
تصویر معرفی پلتفرم های وبینار یا وب کنفرانس

وبینار یک رویداد آنلاین جذاب است که در آن یک سخنران یا گروه کوچکی از سخنرانان، ارائه ای را برای مخاطبان زیادی ارائه می دهند که با ارسال سوالات، پاسخ به نظرسنجی ها و استفاده از سایر ابزارهای تعاملی موجود، ارائه می شود.

وبینار در واقع یک ترند جهانی در زمینه برگزاری سمینار به شکل آنلاین می باشد که امروزه بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. این شیوه برگزاری رویدادهای علمی (سمینار، همایش و ..) به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد دارای طرفداران بسیاری می باشد. از وبینار به راحتی می توان برای پیشبرد اهداف مورد نظر استفاده نمود و کاربردهای بسیاری دارد که از مهم ترین آن ها می توان به آموزش و بازاریابی اشاره داشت. امروزه کارگاه های آموزشی بسیاری در زمینه های مختلف علمی برگزار می شود که از وبینار استفاده می کنند و یا شرکت ها و برندها برای معرفی محصول جدید خود و جذب مشتریان بیشتر به برگزاری وبینار روی می آورند.

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است که نرم افزار وبینار چیست  و بهترین پلتفرم های کلاس آنلاین کدام یک از نرم افزارها می باشد در این مقاله با ما همراه باشید. برقراری ارتباط مقوله‌ای است که در طول تاریخ برای بشر موضوعی بااهمیت بوده است. درواقع می‌توان این‌طور گفت که اساس برقراری ارتباط در طول زمان ثابت مانده اما نحوه برقراری این ارتباط در هر عصر با عصری دیگر تفاوت‌هایی یافته است.

گوگل میت

Google Meet یک بستر ارتباطی مناسب برای وبینار، وب کنفرانس، ملاقات های کسب و کار و بازاریابی و همینطور برگزار کلاس ها و همایش های آنلاین می باشد. در این ابزار جدید گوگل امکان برقراری ارتباط ویدیویی، ارتباط صوتی، امکان گفتگوی آنلاین، تخته وایت بورد، استفاده از اشکال هندسی و بسیاری ویژگی های کاربردی برای یک کلاس آنلاین فراهم است. در حال حاضر این پلتفرم بصورت رایگان در اختیار کاربران می باشد.

READ  وبسایت های تدریس خصوصی آنلاین

وبینار آنلاین

وبینار آنلاین، با در اختیار داشتن زیرساخت و ابزارهای ارایه سرویسهای کلاس آنلاین و وبینار، خدمات خود را بصورت ابری به متقاضیان ارایه مینماید و سرویس مورد درخواست، بلافاصله پس از پرداخت در اختیار شما قرار میگیرد. درحال حاضر سرویسها با استفاده از نرم افزار قدرتمند BigBlueButton و بصورت قانونی، بدون استفاده از نسخه های قفل شکسته ابزارهایی مانند AdobeConnect ارایه میگردد.

سرویس های کلاس آنلاین و آموزش مجازی و وب کنفرانس ما، با بهره گیری از تکنولوژی HTML5  تقریبا بر روی تمامی مرورگر ها بدون نیاز به نصب هر برنامه جانبی دیگری قابل اجرا و بارگزاری میباشد.

وبینار پلاس

وب سایت وبینار پلاس فعالیت خود را در قالب یک مجموعه فناور از سال ۱۳۹۱ در مرکز رشد و فناوری دانشگاه شهید بهشتی آغاز کرد.

این مجموعه با نگاهی نو به فناوری، اقدامات گسترده ای در رابطه با بومی سازی نرم افزارهای تخصصی داشته است.

در حال حاضر خدمات وب سایت وبینار پلاس، بر پایه بهترین نرم افزارهای بین المللی و بر روی سرورهای پرسرعت این مجموعه در داخل کشور ارائه می گردد. سرعت و دسترسی آسان کاربران یکی از ویژگی های کاربردی سامانه وبینار است.

ادوبی کانکت

ادوبی کانکت هم یکی دیگر از سیستم های قدرتمند در ایران و جهان است که توسط شرکت ادوبی توسعه داده شده است. در این نرم افزار که در نسخه های تحت وب، ویندوز و موبایل در دسترس می باشد امکان برقراری وب کنفرانس، وبینار و کلاس آنلاین و ده ها قابلیت دیگر فراهم است. لازم به ذکر است که این نرم افزار دارای یک نسخه تریال و رایگان کوتاه مدت نیز می باشد.

اسکای روم

READ  گرافن، ویژگی ها و کاربردها

ارتباطات بخش مهمی از زندگی انسان‌ها را تشکیل می‌دهند و ما بر این باوریم که ساده کردن این ارتباطات می‌تواند دنیای بهتری رابرای همه ما ایجاد کند. با فراگیر شدن رویدادهای آنلاین و در نظر گرفتن مزایای آن برای هم‌میهنان، ما توانستیم بستری بومی را برای شما فراهم کنیم و در مسیر رسیدن به دنیایی بهتر، گام برداریم.

وبرنو

وبرنو یک سرویس پیشرفته برگزاری رویدادهای آنلاین است. شما می‌توانید برای برگزاری موفق یک وبینار(webinar)، وب‌کنفرانس یا کلاس آنلاین در حوزه کاری خود از این سرویس استفاده کنید. وبرنو اولین وبسایتی در ایران است که امکان میزبانی هم‌زمان بیش از ۱۰۰۰ نفر در یک رویداد آنلاین را فراهم نموده است. تجربه خوب برگزاری موفق یک رویداد آنلاین، شما را به یکی از مشتریان دائمی ما تبدیل می‌کند.

ایسمینار

ایسمینار اولین و تنها پلتفرم تخصصی مدیریت و برگزاری وبینار (سمینار آنلاین، کلاس آنلاین) و رویدادهای آنلاین هست. ایسمینار صفر تا صد هر آنچه که برای برگزاری وبینار مثل زیرساخت و نرم افزار وبینار، ثبت‌نام آنلاین، مدیریت کاربران، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، فروش فیلم وبینارهای برگزار شده و… را ارائه می‌دهد. در یک کلام در ایسمینار هم می‌توانید وبینار برگزار کنید و هم در وبینارها شرکت کنید.

ایسمینار از 21 مهر ماه سال 1392 فعالیت خودش را شروع کرده و از نیمه دوم سال 1397 فعالیت خودش را بعنوان پلتفرم دو سویه مدیریت و فروش بلیت وبینار‌ها و رویدادهای آنلاین، بصورت جدی از سر گرفته است.

دیداری

در دیداری برای زیستنی مطلوبتر تلاش می کنیم. در یک ارتباط امن و به هنگام، پیام های ارزشمند شما را واضح به دیگران انتقال می دهیم. در خلال روزهای سخت فراگیر شدن بیماری کرونا در کشور و محدودیت های حضور و فعالیت در همه عرصه های زندگی کاری و شخصی، با بررسی نیازها و کمبودهای جدید پیش آمده تصمیم به طراحی و راه اندازی پلتفرمی ساده جهت تسهیل و کمک در برگزاری کلاس ها، جلسات، آموزش ها، کنفرانس ها و دورهمی ها بر بستر وب و بصورت زنده و غیر حضوری گرفتیم. امیدواریم همه آنچه برای ارتباط های غیر حضوری شما فراهم ساخته ایم بتواند لحظات بودن هامان و زندگی هامان را ملموس تر، نزدیک تر و دنیایی بهتر را شکل دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.