آژانس های اینترنتی مسافرتی و گردشگری

  • از
تصویر آزانس های اینترنتی مسافرتی و گردشگری

بلیط الکترونیکی یا به اختصار e-ticket درست مانند همان بلیط کاغذی است و دارای همان اعتبار می باشد. از بلیط الکترونیک یا اینترنتی برای فروش بلیط های هواپیما، قطار، اتوبوس، مسابقات و رویدادهای زنده استفاده می شود.

تعدادی از آژانس های مسافرتی و گردشگری اقدام به فروش اینترنتی بلیط هواپیما، قطارو اتوبوس می نمایند که ما در اینجا به برخی از معتبرترین آن ها اشاره می نماییم:

علی بابا alibaba.ir

علی‌بابا همسفر حرفه‌ای‌هاست، و این تجربه‌ی حرفه‌ای در همه مراحل سفر همراه شماست. از زمانی که قصد سفرکرده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید، تا خرید بلیط و پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم 247 نفره مرکز پشتیبانی. حتی وقتی که برنامه سفرتان تغییر کرده و قصد استرداد بلیط را دارید ما در کنار شما هستیم.

علی‌بابا برندی از هلدینگ پرافتخار توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است، سامانه‌ای که به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکوی اول گردشگری کشور ایستاده. ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ ‌و‌ خم تنها نیستیم و همسفران شایسته‌ای چون شما دلگرمی اصلی ماست.

رسپینا respina24.ir

خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و هتل اولین سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما و بزرگترین شرکت خدمات مسافرتی در شرق کشور را اگر جست و جو کنید تنها به یک نام خواهید رسید « رسپینا». خرید بلیط پرواز، قطار و اتوبوس در کمتر از یک دقیقه، سامانه فروش آنلاین رسپینا را تبدیل به سایتی محبوب و مرجع در بین مسافران نمود داده است. تمامی خدمات ارائه شده در سایت رسپینا با محوریت احترام به مسافر ایجاد گشته و جمله «با رسپینا روی زمین نمی مانید…» تنها یک شعار ساده نیست و به خوبی در عمل نمود پیدا کرده است. اصلی ترین تفاوت رسپینا با سایر رقبای حوزه گردشگری، پشتیبانی تمام وقت است که به صورت سیستمی انجام می شود. این مورد در تمامی سرویس های خدماتی به صورت 24 ساعته از لحظه ورود به سایت تا پایان سفر صورت می گیرد.

چارتر charter.ir

وبسایت Charter مرکز بلیط چارتر ایران، با به همراه داشتن تیم متخصص پروازهای چارتر، در خدمت تمامی هموطنان گرامی جهت خرید بلیط چارتر هواپیما به صورت آنلاین. پروازهای چارتر غیرقابل استرداد هستند. لذا قبل از اقدام به خرید بلیط چارتر از تصمیم قطعی خود جهت سفر و استفاده از بلیط اطمینان حاصل فرمائید. توجه داشته باشید که در صورت عدم رسیدن به موقع مسافر به پرواز، کل مبلغ بلیط سوخت میگردد.

READ  نرم افزارهای مدیریت پروژه

رجا raja.ir

شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا در حال حاضر زیرمجموعه هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) در کنار شرکت‌های دیگر مانند: گروه هتل‌های هما، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران، دهکده ساحلی بندر انزلی، شرکت رفاه گستر تأمین اجتماعی و شرکت بین‌المللی خدمات سفر و گردشگری تأمین به فعالیت می‌پردازد. این وب سایت به فروش اینترنتی بلیط قطار اختصاص دارد.

پایانه ها payaneha.com

وب سایت پایانه ها به عنوان معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس برآن است تا تجربه خرید آسان بلیط اتوبوس را برای شما فراهم کند. خرید بلیط اتوبوس از پایانه ها با چند کلیک و براحتی امکان پذیر است و شما می توانید بصورت آنلاین از تمامی شرکتهای معتبر اتوبوسرانی کشور، برای مقصد مورد نظر بلیط تهیه فرمائید.

سفرمی safarme.ir

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، یکی از سایت های خرید بلیط هواپیما ، سایت سفرمی میباشد. این سایت یکی از کامل ترین سایت های خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار، خرید بلیط اتوبوس و رزرو هتل و نیز خرید تور به صورت خرید کاملا آنلاین و اینترنتی می باشد. از طریق این سایت شما کاربر عزیز میتوانید بلیط چارتر یا بلیط سیستمی هواپیما و بلیط قطار و بلیط اتوبوس خود را به آسانی جستجو کرده و با بهترین قیمت روز خریداری کنید.

سه کلیک  3click.com

مجموعه سه کلیک با کادری متشکل از 200 کارمند مجرب و با انگیزه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان با 25 سال سابقه در صنعت گردشگری و اجرای تورهای خاص با بهترین کیفیت خدمات، لوکس‌ترین ایرلاین‌ها و اقامت در بهترین هتل‌های جهان به همراه ترانسفر VIP با گشت‌های متنوع را برای مسافران خود در کنار لیدرتورهای مجرب فراهم می‌کند همچنین سایت سه کلیک با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیزمان بتوانند به راحتی سه کلیک، خریدشان را انجام دهند.

مستر بلیط mrbilit.com

مِستر بلیط در بهمن ماه سال 1394 شروع به کار کرد و در ابتدا تنها وب سایتی برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما ارزان قیمت بود. پس از چند ماه فعالیت و علاقه مندی و درخواست مشتریان، خدمات بلیط قطار و اتوبوس نیز برای اولین بار در ایران اضافه گردید. در مِستر بلیط علاوه بر جستجوی کاملترین پروازهای داخلی می توانید ارزانترین قیمت ها را نیز پیدا کنید! خدمات رزرو آنلاین قطار و اتوبوس هر روز کامل تر می شود تا شما مجموعه کاملی از رزرو آنلاین بلیط داخلی را در مِستر بلیط داشته باشید. ما به تجربه شما از خرید اینترنتی اهمیت می دهیم و تلاش ما برای داشتن خدماتی ساده، سریع و ارزان است.

READ  انواع خدمات میزبانی وب

قاصدک 24 ghasedak24.com

برای علاقمندان به مسافرت و دوست داران سفر و گردش، هزینه، میزان راحتی و سرعت حرکت وسایل نقلیه دارای اهمیت است به همین دلیل بسیاری از مسافران، هواپیما را برای مقاصد دورتر و قطار و اتوبوس را برای مقاصد نزدیکتر در یک سفر برمیگزینند. در نتیجه راه های متعددی برای رسیدن به یک مقصد وجود دارد که روش های متنوعی را هم برای خرید بلیط سفر می طلبد.

بدیهی است که ابتدایی ترین روش در این زمینه خرید حضوری کلیه خدمات و مدرن ترین آنها استفاده از فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه است. فروشگاه هایی که امکان خرید کلیه خدمات سفر را به صورت آنلاین برای کاربران خود مهیا میسازند و انواع بلیط هواپیما اعم از چارتر و سیستمی، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی و حتی رزرو هتل بصورت آنلاین را به مشتریان خود ارائه میکنند.

سامانه جامع خرید بلیط سفر قاصدک 24 متعلق به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا، یکی از این فروشگاه ها است که در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات گردشگری الکترونیک، به ارائه آنلاین این خدمات به مشتریان خود میپردازد.

سفرمارکت safarmarket.com

سفرمارکت بزرگ ترین بازار آنلاین گردشگری کشور است که همانند یک موتور جستجو اما به صورت تخصصی در حوزه گردشگری، بهترین و ارزانترین قیمت سفر را از بین بیش از صدها سایت، جستجو و به شما نمایش میدهد و به مسافرین این امکان را میدهد تا با جستجو، مقایسه و انتخاب خدمات گوناگون گردشگری و با دسترسی ساده و آسان، سفری اقتصادی و با ارزانترین قیمت بازار را تجربه کنند. آگاهی از بهترین خدمات و کمترین قیمت های موجود در بازار در حداقل زمان ممکن، ارزش افزوده ای است که سفرمارکت مایل است به کاربران خود ارائه کند. سفرمارکت به عنوان شرکتی دانش بنیان در صنعت گردشگری با رویکردی نوین، در راستای ارائه راه حلی جامع مبتنی بر فناوری های روز دنیا جهت پاسخگویی به نیازهای بازار گردشگری ایران، توسط شرکت ایرسا راه اندازی شده است. با سفر مارکت با اطمینان سفر کنید.

READ  بروزرسانی و کاربری شبکه های اجتماعی

فلای تودی flytoday.ir

فلای تودی با استفاده از تکنولوژی های جدید و آنلاین، بهترین خدمات خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، رزرو هتل خارجی، رزرو قطار خارجی، خرید بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و کشتی کروز را در سراسر دنیا به مشتریان خود ارائه می دهد. ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی در فلای تودی پیش روی شماست تا با چند کلیک رزرو و خرید خود را کاملا آنلاین انجام دهید. خرید بلیط ارزان قیمت و بلیط لحظه آخری در کنار رزرو هتل های لوکس و همچنین رزرو قطارهای خارجی و بلیط پرواز خارجی در اروپا و سراسر دنیا با بهترین قیمت فراهم شده است. فلای تودی نماینده شرکت هواپیمایی Hahn Air در ایران نیز است و خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی را با ارزان ترین قیمت ارائه می‌دهد.

سفر 724 safar724.com

سفر ۷۲۴ سامانه ای است میان شما و شرکت‌های مسافربری تا فرآیند خرید و فروش بلیت اتوبوس را به ساده‌ترین شکل ممکن برساند. بررسی مداوم برترین دفترهای مسافربری و همکاری با شرکت هایی چون سیر و سفر، همسفر، میهن‌ نور، عدل، رویال سفر، ترابر بیتا، تک سفر، ایران پیما، آریا سفر آسیا و… این بستر را فراهم کرده تا برای تمام مسیرهای داخلی و خارجی حق انتخاب‌های گسترده‌ای پیش روی خریداران قرار بگیرد. رزرو بلیت اتوبوس بدون نیاز به عضویت، امکان مشاهده نوع و قیمت اتوبوس و انتخاب موقعیت صندلی‌ها، بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه و دریافت شماره‌ی بلیت از طریق پیامک به تلفن همراه، اصلی‌ترین مزیت‌های سفر ۷۲۴ هستند. تمام این خصوصیات در کنار پشتیبانی‌ صمیمی و روش های متنوع تهیه بلیط اتوبوس، ما را به بهترین، سریع‌ترین و امن ترین سایت برای خرید بلیت‌های اتوبوس تبدیل کرده است.

تریپ trip.ir

تریپ یکی از بزرگترین وب سایت های خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل و سایر خدمات مسافرتی است. تریپ با نام شرکتی نقطه پرواز دفتر رسمی خود در ایران را راه اندازی کرده و آغاز به ارائه خدمات به کاربرانی ایرانی با امکان پرداخت از طریق کارت های بانکی عضو شتاب نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.