معرفی آپلود سنترها

  • از
تصویر معرفی آپلود سنترها

مرکز آپلود ابزاری است که در آپلود سنترها گنجانده شده است. هنگامی که فایل‌ها را از سرور باز می‌کنید یا فایل‌ها را روی سرور آپلود می‌کنید، فایل‌ها را برای شما در حافظه پنهان ذخیره می‌کند و فرآیند انتقال را نظارت می‌کند.

خیلی از افراد به خاطر اینکه هزینه ای برای حجم اضافی روی فضای میزبانی سایت خود ندهند و به اصطلاح حجم پولی خود را از دست ندهند تصمیم می گیرند فایل های حجیم خود اعم از ویدیو ها و فایل های سنگین دیگر را در آپلود سنترهای رایگان بارگذاری کنند تا اینطوری پول اضافی برای حجم زیاد ندهند.

سپس لینک های دانلود را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. البته خیلی از سایت های آپلود فایل رایگان لینک مستقیم ارائه می دهند که می توان گفت اینطوری کسی متوجه نمی شود که فایل ها روی فضای دیگری غیر از سایت اصلی آپلود شده اند.

در ادامه به معرفی برخی از آپلود سنترهای فعال در فضای مجازی می پردازیم:

uplooder.net

داخل این وب سایت می توانید فایل های خود را آپلود کرده و توسط پنل کاربری حرفه ای فایل هایتان را مدیریت کنید. شما عزیزان می توانید تمامی فایلهای تصویری، عکس، صوتی، فشرده، متنی، ویدیویی، زیپ، تورنت، اجرایی، فلش، عکس، پی دی اف و انواع دیگر فایل ها را در آپلود سنتر آپلوودر آپلود نمایید. شما در این سایت نهایت سرعت آپلود و دانلود رو تجربه خواهید کرد که در کنار ماندگاری بالای فایلها و قابلیت آپلود فایلهایی با حجم بالا و حجیم می توان گفت اینجا بهترین مکان آپلود و ذخیره سازی فایلهای شما می باشد. حتما یک بار امتحان کنید امکانات و سرعتی که ما در اختیار کاربران قرار داده ایم بدون شک بی نظیر است.

READ  جایزه موسیقی باربد

uupload.ir

یو آپلود از سال ۱۳۹۳ بدون وابستگی به هیچ ارگان دولتی فعالیت خود را آغاز نموده است و تا این لحظه به صورت رایگان میزبان چند میلیون عکس و فایل در سرورهای قدرتمند و پرسرعت ایرانی می‌باشد. يکی از مهمترين مسائلی که کاربران اينترنت و خصوصا وب مسترها با آن مواجه هستند يافتن محيطی مناسب جهت قرار دادن فايل ها و عکس ها می باشد. یو آپلود اين مسئله را برای شما حل نموده! در واقع فراهم آوردن محيطی ساده و امن برای کاربران مهمترين هدف یو آپلود می باشد که اميدواريم بتوانيم در راستای تحقق اين هدف موفق عمل کنيم.

upsara.com

آیا تا کنون قصد به اشتراک گذاری عکسهایتان را با دوستانتان داشته اید و ساختن حساب کاربری در سایتهای آپلود عکس برایتان آزار دهنده بوده و مدام میبایست به ایمیلتان سر بزنید؟ با این وبسایت شما میتوانید به راحتی عکس خود را از روی کامپیوترتان آپلود نمائید و آنرا با هرکس در هر مکانی به اشتراک بگذارید. عکس و فایل های شما در آپلودسنتر آپسرا برای همیشه باقی می ماند. در واقع ما درحال حاضر میزبان 1,466,425 عکس هستیم.

yekupload.com

با خیال راحت فایل های خود را آپلود، رمزگذاری و ذخیره نمائید. شما می توانید بر روی پوشه ها و فایل های مهم خود رمز عبور قرار دهید تا به غیر از خود شما کسی به فایل ها و اسناد مهم شما دسترسی پیدا نکند.

picofile.com

پیکو فایل جزء قدیمی ترین آپلود سنترهای ایرانی است که زمانی که وبلاگ ها امکان ارائه فضای اضافی برای آپلود فایل را نمی دادند کارش را شروع کرد. پیکو فایل زیر مجموعه بلاگ اسکای است و صاحبان این دو سایت خوب چندی بعد سایت اشتراک ویدیوی نماشا هم تاسیس کردند. همین که کاملا رایگان است و نسخه پولی ندارد یک مزیت خوب است. مزیت منحصر به فردی که پیکو فایل دارد رمزگذاری روی لینک های دانلود است که به نظرم خیلی جالب توجه است.

READ  حکیم ابوالقاسم فردوسی

dl.noandishaan.com

چندین فایل را همزمان آپلود کرده و برای همیشه در آپلودسنتر نواندیشان نگه دارید. اگر از فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده می کنید، می توانید برای شروع آپلود به راحتی فایل ها را به داخل صفحه کشیده و رها کنید. ما برایتان همه ابزارهای مورد نیاز برای به اشتراک گذاری آسان فایل ها را فراهم می کنیم. می توانید از کدهای HTML آماده ای که فراهم کرده ایم، برای لینک دهی در وبسایت شخصی، فیسبوک، توییتر یا سایر سایت ها استفاده کنید یا به آسانی از طریق ایمیل به دوستان خود ارسال کنید. کاربران ویژه ما بدون مکث و به صورت مستقیم می توانند تمام فایل ها را دانلود کنند. برخلاف سایر آپلودسنترها، ما سرعت دانلود را محدود نمی کنیم. با خیال راحت فایل های ضروری خود را ذخیره کرده و بک آپ بگیرید. شما می توانید برای ذخیره امن و دائمی فایل های خود به ما تکیه کنید.

forent.ir

فایل ها و پوشه های دلخواه را با دیگران به اشتراک بگذارید! با استفاده از قابلیت ها و گزینه هایی مانند تاریخ انقضاء، رمزعبور، اجازه دانلود یا ویرایش، فایل هایتان را بطور عمومی به اشتراک بگذارید. به راحتی فایل یا پوشه موردنظرتان را جستجو کنید! با استفاده از فیلترهای مختلف و گوناگون، فایل هایتان را در هرجایی از درایو که باشد پیدا کنید. این سیستم امکان جستجوی کلمه کلیدی داخل محتوای فایل ها را نیز دارد! محیط کاری یا مدیریت پروژه، به شما این اجازه را می دهد تا یک درایو و فضای جداگانه ایجاد کنید و بصورت گروهی با اعضای تیم خود روی یک پروژه فعالیت کنید. فایل های پروژه را ویرایش یا حذف و اضافه کنید و تغییرات بصورت آنی مشاهده کنید!

READ  انار ایران یاقوت سرخ جهان

faraup.com

فرا آپ، یک سرویس آپلود فایل و اشتراک گذاری آسان می باشد. تمامی خدمات ارایه شده اولیه توسط این سرویس رایگان می باشد. امکان آپلود 100 فایل همزمان، تا سقف 1 گیگ حجم هر آپلود، قابلیت ارسال فایل از طریق ایمیل، نگهداری فایل تا 12 ماه، بدون نیاز به ثبت نام.

up.iranjoman.com

آپلودسنتر عکس و فایل ایران انجمن بهترین وسیله برای اشتراک گزاری عکسهای شماست. آیا تا کنون قصد به اشتراک گذاری عکسهایتان را با دوستانتان داشته اید و ساختن حساب کاربری در سایتهای آپلود عکس برایتان آزار دهنده بوده و مدام میبایست به ایمیلتان سر بزنید؟ با این وبسایت شما میتوانید به راحتی عکس خود را از روی کامپیوترتان آپلود نمائید و آنرا با هرکس در هر مکانی به اشتراک بگزارید. عکسهای شما در آپلودسنتر عکس و فایل ایران انجمن برای همیشه باقی میماند. در واقع ما درحال حاضر میزبان 132,400 عکس هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.